Információs telefonszámunk:

+36 20/577-4444

Bármilyen kérdésével kapcsolatban hívjon minket, készséggel állunk rendelkezésére!




Varilux XR széria


A Varilux® XR series™ lencsével a viselők 97%-a jobb általános látást tapasztalt a jelenlegi multifokális szemüveglencséjéhez képest.* A Varilux® XR series™ lencsék a vizuális viselkedés előrejelzésével készülnek, így az Ön valós szemmozgására reagálnak, ezzel természetesebb látásélményt eredményezve. A Varilux® XR series™ lencsével a viselők 97%-a jobb általános látást tapasztalt a jelenlegi multifokális szemüveglencséjéhez képest.* A Varilux® XR series™ lencsék a vizuális viselkedés előrejelzésével készülnek, így az Ön valós szemmozgására reagálnak, ezzel természetesebb látásélményt eredményezve.
Az X generáció jellemzői: fiatalosak és aktívak. Az Európai Unió munkaképes népességének 1/3-a az x generációba tartozik.

Később vállalnak gyermeket: átlagosan 30 éves koruk után vállalják az első gyermeküket. Állandó rohanásban vannak. Az x generáció tagjainak 31%-a, míg a többi felnőtt korosztálynak mindössze 23%-a rohan egyfolytában.
Kétszer annyit vásárolnak online, mint a «baby boom» generáció, hogy ezáltal is időt spóroljanak. Egyszerre több feladatot végeznek (multitasking), az élet minden területén teljesíteniük kell: karrier, család, hobbi…
Állandó online kapcsolatban vannak a külvilággal.
Az első generáció, amely számítógép mellett nőtt fel. Napjaink friss presbyop szemüvegviselői több feladatot végeznek el egy nap, és gyorsan váltogatnak azok között, így többféle közeli tekintési távolságot használnak. Mit várnak el a mai presbyopok? Lendületük megtartása, hogy ne lassítsa le őket a szemüvegviselés. Zökkenőmentes szemüveghasználat számos feladatuk végzése közben.  

versace.jpg
kors.jpg
ralph.jpg
oakley.jpg
silhouette.jpg
nevtelen.jpg
emp-aramni.jpg
vogue.jpg
ray-ban.jpg